Automatyzacja procesów zachodzących w firmie jeszcze nigdy nie była tak prosta. Obecnie możecie liczyć na multum udogodnień i rozwiązań technologicznych, które nie tylko zwiększą płynność przedsiębiorstwa, ale również wpłyną na zadowolenie klientów z oferowanych przez was usług. Pojawia się jednak pytanie – jak poradzić sobie z podstawami e-commerce i gdzie szukać pomocy?
Jak założyć sklep internetowy?
Jeszcze kilkanaście lat temu nie do pomyślenia było, że zakupy online staną się tak chętnie wybieranym przez miliony klientów na całym świecie rozwiązaniem. W dobie wszechobecnych technologii wystarczy zaledwie kilka kliknięć, by zamówienie zostało złożone i niebawem pojawiło się przed waszymi drzwiami. To jednak prowadzenie własnego sklepu internetowego wymaga od przyszłych właścicieli czegoś więcej aniżeli tylko dobrej znajomości rynku czy zachowań konsumenckich. Decydując się na „wejście” w branżę e-commerce, niekiedy konieczne może również okazać się wdrożenie specjalistycznych rozwiązań, które ułatwią zarządzanie sprzedażą, usprawniając równocześnie zachodzące w firmie procesy. Zanim jednak to nastąpi, nie pozostaje wam nic innego, jak założyć sklep internetowy. Wbrew pozorom nie jest to tak skomplikowane, jak mogłoby się wydawać. Ciekawym rozwiązaniem jest wtyczka WooCommerce. Jest to w pełni bezpłatna wtyczka do WordPressa, która umożliwia przekształcenie strony www w pełnoprawny sklep internetowy. WooCommerce stanowi jedno z najbardziej popularnych rozwiązań w e-commerce, co więcej – pozwala na sprawną integrację prowadzonego sklepu internetowego z serwisami aukcyjnymi, w tym właśnie Allegro, Ebay czy Amazon. O czym jeszcze warto pamiętać, prowadząc sklep internetowy?
Automatyzacja sklepu internetowego – dlaczego warto?
Automatyzacja procesów to stosunkowo nowe narzędzie, które poniekąd wciąż budzi niemałe wątpliwości i obawy. Oczywiście niesłusznie. Prawidłowo wdrożony system automatyzacji odciąży pracowników z zadań żmudnych i często potwarzalnych na rzecz pracy komputera, prowadząc przy tym do usprawnienia zachodzących procesów, poprawy oferowanych usług oraz eliminacji kosztownych błędów. Prowadząc sklep internetowy, jest to wręcz nieuniknione. Warto jednak podejść do tej kwestii z nadmierną ostrożnością i skorzystać z pomocy doświadczonych specjalistów, którzy nie tylko będą odpowiedzialni za jej wdrożenie, lecz także przygotują waszych pracowników na nadchodzące zmiany. Więcej dowiesz się na implemo.pl. Od teraz nie będziecie musieli martwić się o generowanie etykiet, wystawianie faktur czy synchronizację stanu magazynowego. Specjalistyczny komputer wykona te czynności za was, dzięki czemu będziecie mogli skupić się na równie istotnych aspektach.
Czym jest Baselinker?
Mówiąc o automatyzacji sklepu internetowego, nie sposób nie wspomnieć o rozwiązaniu, jakim jest Baselinker. Baselinker to specjalistyczny system stworzony z myślą o właścicielach sklepów internetowych, pozwalający na sprawne i skuteczne zarządzanie sprzedażą. Dlaczego warto wdrożyć Baselinker? Otóż narzędzie to pozwala na:
- zarządzanie sprzedażą online na kilku kanałach z jednej platformy,
- integrację sklepu internetowego z marketplace,
- synchronizację stanów magazynowych,
- automatyczne tworzeń zamówień, generowanie etykiet i wysyłanie e-maili do klientów.
Wdrożony z pomocą doświadczonych w branży e-commerce specjalistów system Baselinker to gwarancja wysokich zysków i znaczącej poprawy usług. Jeżeli zatem prowadzicie sklep internetowy na platformie WooCommerce, wówczas uzyskacie możliwość integracji platformy www z popularnymi serwisami aukcyjnymi, co zaś przełoży się na skuteczną automatyzację procesów w firmie oraz zadowolenie klientów.
Jak z pewnością zdążyliście już zauważyć, korzystanie z technologicznych rozwiązań w branży e-commerce niesie ze sobą multum korzyści dla ogólnego rozwoju firmy. Automatyzacja sklepu internetowego z wykorzystaniem Baselinker zwiększy ruch generowany na stronie, wpływając równocześnie na zachowania konsumenckie.