
Najpopularniejsze metody zdobienia kubków reklamowych mają to do siebie, że pozwalają wydobyć potencjał drzemiący w na pozór niczym niewyróżniającym się naczyniu. Nic więc dziwnego w tym, że brandowana ceramika reklamowa z roku na rok zyskuje coraz większą popularność. Jako gadżet codziennego użytku, przyczynia się do wzrostu rozpoznawalności marki i wpływa na relacje z otoczeniem zewnętrznym. W dzisiejszym poradniku weźmiemy zatem pod lupę innowacyjne techniki nadruku, dzięki czemu poznasz ich wady i zalety. Sprawdź, jak zaprojektować kubek z nadrukiem!
Magiczny kubek
Magic Mug to niewątpliwie prawdziwa perełka w branży reklamowej. Odkąd zaczęto produkować magiczne kubki z dwoma warstwami, odtąd mniejsze i większe firmy wzniosły marketing na jeszcze wyższy poziom. Doskonale to rozumiemy! Kubek Magic skrywa w sobie mnóstwo tajemnic. I choć na pierwszy rzut oka zdaje się być zwyczajnym naczyniem, wszystko zmienia się w momencie wlania do niego gorącego napoju. Warstwa wierzchnia na skutek wysokiej temperatury ulega ukryciu, po to, by warstwa spodnia mogła wreszcie się uwidocznić. Takiego efektu nie uzyskasz żadną inną techniką, Twoi klienci będą natomiast zachwyceni. Główną zaletą Magic Mug jest fakt, iż kubki są unikalne, a wszystko to za sprawą ukrytego nadruku.
Minusem wspomnianej technologii jest to, iż magiczne kubki nie mogą być myte w zmywarce. Zaprojektowany nadruk może bowiem ulec zniszczeniu.
Grawer laserowy
Innowacyjne metody zdobienia ceramiki reklamowej na każdym kroku pokazują, jak niewiele trzeba by stworzyć oryginalny upominek biznesowy. Nie bez powodu zatem wspominamy o technice, jaką jest grawer laserowy. Precyzja wykonania i możliwość wykonania nawet drobnych elementów mówi sama za siebie. Grawerowanie laserem sprawdza się najlepiej w przypadku kubków termicznych, co poniekąd uznawane jest za minus tej techniki. Niestety może zostać wykonana wyłącznie na metalowych bądź silikonowych elementach. Nie oznacza to jednak, że musisz z niej rezygnować. Jesienna aura wręcz prosi się o kubki termiczne jako gadżet reklamowy dla stałych klientów. W końcu nic nie smakuje tak dobrze, jak gorąca herbata wypita z własnego kubka, nieprawdaż?
Po więcej zajrzyj na stronę – https://ceramika-reklamowa.com.pl/zdobienie-kubkow-przeglad-najpopularniejszych-metod-nadruku/.
Sensitive Touch
Marzy Ci się unikatowy efekt? Wybierz zatem Sensitive Touch, która polega na dokładnym piaskowaniu powierzchni ceramiki reklamowej. Wklęsłe zdobienie jest odporne na mycie w zmywarce, co więcej – po prostu pięknie się prezentuje. Kiedy zaprojektować kubki z nadrukiem Sensitive Touch? Gdy pragniesz wyróżnić swoją markę na tle konkurencji i jednocześnie zaskoczyć szczególnego kontrahenta. Metoda zdobienia kubków Sensitive Touch jest bardzo efektowna, a przy tym można połączyć ją z dowolnym kolorem ze wzornika Pantone lub z Cristal Touch. Delikatne kryształki sprawią, że kubek z logo zyska nietuzinkowy charakter.
Czy technika nadruku pozbawiona jest wad? Jedynym ograniczeniem jest wysokość czcionki, która nie może być mniejsza niż 3 mm w przypadku małych liter.
Art Print
Kubki z nadrukiem można zaprojektować jako gadżet reklamowy dla pracowników i kontrahentów lub jako drobiazg codziennego użytku dla nas samych. Wybór należy wyłącznie do Ciebie! Nie sposób zatem nie wspomnieć o wyjątkowej technice Art Print, która zapewnia niemal fotograficzną jakość. Nadruk sublimacyjny nanoszony jest za pomocą specjalnego papieru i dopiero później naczynie trafia do rozgrzanego pieca, co przekłada się na finalny efekt. Art Print jest też stosunkowo tanią metodą, biorąc pod uwagę koszt wykonania prototypów oraz niskich nakładów. Obrandowane kubki można myć w zmywarce przez około 1000 cykli bez utraty kolorów.
Główną wadą jest natomiast brak możliwości wykonania nadruku wewnątrz kubka. Myślimy jednak, że nie będzie to dla Ciebie problemem.
Kubki reklamowe w niedługim czasie odbiły się głośnym echem w wielu branżach, czemu nie można ot tak zaprzeczyć. W długofalowej perspektywie mogą przynieść liczne korzyści wizerunkowe i finansowe, a co ciekawe – realizacja kubków z nadrukiem kosztuje mniej niż płatna kampania reklamowa.